יום שני, 14 במרץ 2011

שוק האיכרים בעיר המלאכים


המטבח שלי עדין נראה כך, לכן החלטתי לקחת אתכם לטיול בעיר המלאכים הידועה יותר בשמה "לוס אנג'לס" במקום לבשל את הלחמניות המאודות המופלאות של דיויד צ'אנג.

אם מודי לא היה רופא, הוא ודאי היה שף או אולי מדריך טיולי יוקרה. אני אומרת את זה מפני שכאשר אנחנו יוצאים לטיול בחו"ל אנחנו נותנים את השרביט למודי והוא מארגן את מהלכו, ועושה זאת תמיד על הצד הטוב ביותר.
סידור שולחן בחנות כלי הבית CRATE & BARREL
בלוס אנג'לס בילינו כמעט שבוע לרגל בר מצווה שאליה הוזמנו, ואחרי שהעברנו שם שבוע אני יכולה לומר בבטחה כי הרבה מה לעשות בעיר הזו אין. נכון, יש את המוזיאון של פול גטי שהוא מרשים ואפשר לעמוד באמצע הרחוב ולצפות במכוניות יוקרתיות שרק בלוס אנג'לס נוהגים בהן כמו פרארי, למבורגיני ומייבך, ובנוסף יש כמובן סיור בעקבות הכוכבים (שלא עשינו אותו, כמובן). בתחום האוכל, לעומת זאת, מצאנו את עצמנו מאד נהנים.
ביקרנו בשוק איכרים קטן על יד איזור המגורים של המשפחה ומשם יצאנו אל שוק האיכרים המפורסם והגדול שנמצא בצמוד ל"גרוב", שהוא מרכז קניות פתוח ונמצא בו החל מאפל סטור ועד לאורבן אאוטפיטרז (Urban Outfitters), חנות הבית של הנערה. בלוס אנג'לס, כמו כל דבר (או בעצם, כל בנאדם) בלוס אנג'לס, השוק עבר מתיחת פנים אדירה וכבר מזמן הוא אינו שוק במובן הרגיל של המילה.
סוגים שונים של בשר טחון

כל סוגי הסטייקים האפשריים
מדובר במרכז מסחרי ענק בעל דלפקי בשר מופלאים ומוקפדים, עוגות עוגיות, ירקות שונים ולצד כל אלו חנויות כלי מטבח יוקרתיות ומסעדות המגישות את נפלאות האוכל האסייתי או הצרפתי, המון צדפות וסושי.

סרטנים לצד פרוסות סלמון מאודה
לצד התפוחים הצבעונים גילינו שוקולד בעל עטיפה יחודית לחג החנוכה


אנחנו נוהגים לסיים את הסיור שלנו תמיד בדוכן הקוראני, אין כמו ברבקיו קוראני בלוס אנג'לס.



תגובה 1:

Jasmine Levi אמר/ה...

התפוחים האלה מדהימים! בחיים לא הייתי חושבת לעצב ככה תפוח, ולחשוב על התפוחים המסכנים שיש לנו פה ביום העצמאות וכולם מתלהבים מהם.
אני חושבת לשלב במסלול נסיעה שלי לארה"ב ביקור זריז בלוס אנג'לס, נראה כיף.