יום שבת, 22 במאי 2010

השוק האורגני ביוניון סקוור שבמנהטן Union square market



אל השוק ביוניון סקוואר הגענו ביום רביעי בבוקר. את היום הזה החלטנו להקדיש כולו לקניות של אוכל ובגדים. מודי שם פעמיו בחיפוש חולצות אני בחרתי להתמקד בסוגיה הרצינית ששמה נעלים, כל אחד והגחמה שלו. ביוניון סקוואר נמצאת חנות הנעליים DSW, חנות עודפים של מיטב מעצבי הנעלים החל מג'ימי צ'ו וכלה במנולו בלניק והכל במחירים מצוינים, ובדיוק לשם כיוונתי.
אבל אני מוצאת את עצמי גולשת לנושאים שבכלל לא התכוונתי לעסוק בהם, וכרגיל, ברשומה זו אני מתכוונת להתרכז באוכל.

הפרות אוכלות רק דשא אורגני טבעי!

אל הכיכר החביבה הזו מגיעים איכרים אמריקאיים הנלחמים בקידמה, במוצרים תעשיתיים ומביאים אל לב ליבה של מנהטן הממוסחרת את גידולי החווה שלהם, או את מעשי ידיהם.

מהרוברב מכינים מיץ טבעי מרווה ומרענן


הכל נראה כמו שצריך להראות באמריקה: יפה, בעל צבע עז, ארוז לתפארת וכמובן על יד כל דוכן כמעט נמצא שלט ענק המצהיר "אני אורגני". בואו נתחיל לטיול בין הדוכנים:


פטל טרי נפלא וריחני.

ריבות חריפות המיוצרות מפירות יער וניצני שום

פלפלים מסוגים שונים



השוק פתוח בימים שני רביעי שישי ושבת בין השעות שמונה בבוקר עד שש בערב. ברחוב 14 על ברודווי.

2 תגובות:

soul food אמר/ה...

מירי איזה יופי של תמונות....
וזכרונות ,לא הייתה פעם שהייתי בניו יורק ופיספסתי את השוק ..וגם הצטיידתי ...
עכשיו כשביתי גרה בבוסטון אני מחפשת שווקים אחרים.
תודה

מירי ויוחי אמר/ה...

היי, איזה יופי שיש לך סיבה כל כך טובה להגיע לבוסטון - עיר שאני מאד אוהבת, אני אשמח מאד לשמוע על שווקים בבוסטון.